ب
-
بهپور، الهام
نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در رابطه بین شهرت برند و ارزش ویژه برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 40-55]
-
بهپور، الهام
بررسی رابطه بین رویکرد اجتماعی شدن مصرف کننده و درک اجتناب از تبلیغات با میانجیگری نگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی در مشتریان دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 56-74]
-
بهپور، الهام
تحلیل تاثیر ارتباط بین کارکنان و مشتریان بر تبلیغات شفاهی مثبت از طریق رضایت مشتری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 93-107]
-
بهپور، الهام
رابطه بین برندمحوری و عملکرد برند بواسطه نقش میانجی جامعه هواداران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 108-125]
-
بهرام زاده، محمد رضا
نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در رابطه بین شهرت برند و ارزش ویژه برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 40-55]
-
بهرام زاده، محمد رضا
بررسی رابطه بین رویکرد اجتماعی شدن مصرف کننده و درک اجتناب از تبلیغات با میانجیگری نگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی در مشتریان دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 56-74]
-
بهرام زاده، محمد رضا
بررسی رابطه فرصت های فناورانه با تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه به واسطه انگیزه کارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 75-92]
-
بهرام زاده، محمد رضا
رابطه بین برندمحوری و عملکرد برند بواسطه نقش میانجی جامعه هواداران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 108-125]
-
بهرام زاده، محمدرضا
تحلیل جایگاه سرمایه اجتماعی در رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
-
بهرام زاده، محمدرضا
تحلیل تاثیر ارتباط بین کارکنان و مشتریان بر تبلیغات شفاهی مثبت از طریق رضایت مشتری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 93-107]
-
بهرامی، رضا
بررسی رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی مشتری بر ارزش ادراک شده و رضایت مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های شهر مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 126-142]
ص
-
صفریان سینی، رضا
تحلیل تاثیر ارتباط بین کارکنان و مشتریان بر تبلیغات شفاهی مثبت از طریق رضایت مشتری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 93-107]
ض
-
ضرغامی، علی
تحلیل جایگاه سرمایه اجتماعی در رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
ط
-
طاهرپور، هادی
بررسی رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی مشتری بر ارزش ادراک شده و رضایت مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های شهر مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 126-142]
-
طاهرپور کلانتری، هادی
رابطه تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر ماهیت اعتماد و مقبولیت اطلاعات در بازاریابی دیجیتال محصولات صنعت دام و طیور [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 21-39]
ف
-
فرخ، زهره
بررسی رابطه فرصت های فناورانه با تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه به واسطه انگیزه کارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 75-92]
ق
-
قاسمی پاشا کلائی، طاهره
بررسی رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی مشتری بر ارزش ادراک شده و رضایت مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های شهر مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 126-142]
م
-
مدبری، ایمان
نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در رابطه بین شهرت برند و ارزش ویژه برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 40-55]
-
معمارباشی، سبحان
بررسی رابطه بین رویکرد اجتماعی شدن مصرف کننده و درک اجتناب از تبلیغات با میانجیگری نگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی در مشتریان دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 56-74]
-
مودتی، محمد
رابطه بین برندمحوری و عملکرد برند بواسطه نقش میانجی جامعه هواداران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 108-125]
-
میرزاده، احسان
رابطه تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر ماهیت اعتماد و مقبولیت اطلاعات در بازاریابی دیجیتال محصولات صنعت دام و طیور [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 21-39]
ن
-
نورمحمدزاده، نازنین
رابطه تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر ماهیت اعتماد و مقبولیت اطلاعات در بازاریابی دیجیتال محصولات صنعت دام و طیور [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 21-39]
ه
-
هادی زاده، علی اصغر
تحلیل جایگاه سرمایه اجتماعی در رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
-
هادی زاده، علی اصغر
بررسی رابطه فرصت های فناورانه با تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه به واسطه انگیزه کارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 75-92]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد